Informacje o sposobach przyjmowania i załatwiania spraw MOK
KORESPONDENCJA
Korespondencja wpływająca do MOK w Głownie, jest załatwiana w kolejności wpływu, według kompetencji, po zadekretowaniu przez dyrektora.
Wszelkie podania, pisma i wnioski można składać:
osobiście:
w Miejskim Ośrodku Kultury w Głownie ul. Kopernika 45 pn-czw. 1200-1600
wysłać na adres:
Miejski Ośrodek Kultury w Głownie ul. Kopernika 45, 95-015 Głowno.
wysłać na adres główny poczty elektronicznej:
e-mail: mokglowno@mok.glowno.pl
INFORMACJE NIEUDOSTĘPNIONE
Informacje nieudostępnione w Biuletynie znajdują się na stronie internetowej MOK w Głownie pod adresem: www.mok.glowno.pl
Informacje nieudostępnione w Biuletynie a dotyczące funkcjonowania MOK w Głownie zamieszczone są również na tablicach informacyjnych w budynku ośrodka.
Informacje publiczne, które nie zostały udostępnione w Biuletynie zgodnie z art.8 ust.4 ustawy o dostępie do informacji publicznej, można uzyskać na pisemny wniosek złożony w MOK w Głownie ul. Kopernika 45, 95-015 Głowno.
SKARGI I WNIOSKI
W sprawach skarg i wniosków dyrektor przyjmuje w poniedziałki w godz 1000 - 1400
2. Kontaktu z MOK w Głownie za pośrednictwem narzędzi komunikacji, w szczególności poprzez:
- korzystanie z poczty elektronicznej – mokglowno@mok.glowno.pl
- kontakt telefoniczny 42 719 11 43