Przejdź do głównej treści Przejdź do wyszukiwarki

Miejski Ośrodek Kultury

Kopernika 45, 95-015 Głowno

Przejdź do treści

Deklaracja dostępności

Miejski Ośrodek Kultury w Głownie zobowiązuje się zapewnić dostępność strony internetowej https://mok.glowno.pl/bip zgodnie z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.

  • Data publikacji strony internetowej:
  • Data ostatniej istotnej aktualizacji:

Status pod względem zgodności z ustawą

Strona internetowa jest zgodna z ustawą o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.

Przygotowanie deklaracji w sprawie dostępności

Oświadczenie sporządzono dnia

Deklarację sporządzono na podstawie samooceny przeprowadzonej przez podmiot publiczny.

Na stronie internetowej można korzystać ze standardowych skrótów klawiaturowych.

Informacje zwrotne i dane kontaktowe

W przypadku problemów z dostępnością strony internetowej prosimy o kontakt. Osobą odpowiedzialną jest Szymon Adamczewski, adres poczty elektronicznej mokglowno@mok.glowno.pl. Kontaktować można się także dzwoniąc na numer telefonu 42 719 11 43. Tą samą drogą można składać wnioski o udostępnienie informacji niedostępnej oraz składać skargi na brak zapewnienia dostępności.

Każdy ma prawo do wystąpienia z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub jakiegoś ich elementu. Można także zażądać udostępnienia informacji w formach alternatywnych, na przykład odczytanie niedostępnego cyfrowo dokumentu, opisania zawartości filmu bez audio deskrypcji itp. Żądanie powinno zawierać dane osoby zgłaszającej żądanie, wskazanie, o którą stronę internetową lub aplikację mobilną chodzi oraz sposób kontaktu. Jeżeli osoba żądająca zgłasza potrzebę otrzymania informacji w formie alternatywnej, powinna także określić formę tej informacji

Podmiot publiczny powinien zrealizować żądanie niezwłocznie i nie później, niż w ciągu 7 dni. Jeżeli dotrzymanie tego terminu nie jest możliwe, podmiot publiczny niezwłocznie informuje o tym, kiedy realizacja żądania będzie możliwa, przy czym termin ten nie może być dłuższy niż 2 miesiące od dnia wystąpienia z żądaniem. Jeżeli zapewnienie dostępności nie jest możliwe, podmiot publiczny może zaproponować alternatywny sposób dostępu do informacji.

W przypadku, gdy podmiot odmówi realizacji żądania zapewnienia dostępności lub alternatywnego dostępu do informacji, można złożyć skargę na takie działanie.

Po wyczerpaniu wszystkich możliwości skargę można przesłać także do Rzecznika Praw Obywatelskich.

Dostępność architektoniczna

1. Do budynku prowadzi 1 wejście od ul. Kopernika
2. Do wejścia prowadzą schody. Brak podjazdów dla wózków.
3. Nad wejściem nie ma głosników systemu naprowadzającego dźwiękowo osoby niewidome i słabowidzące. Wejście nie jest zabezpieczone bramkami. W budynku nie ma windy i toalet dla osób niepełnosprawnych.
4. Przed budynkiem brak miejsc parkingowych wyznaczonych dla osób niepełnosprawnych.
5. Do budynku można wejść z psem asystującym i psem przewodnikiem. W budynku nie ma pętli indukcyjnych. W budynku nie ma oznaczeń w alfabecie brajla ani oznaczeń kontrastowych lub w druku powiększonym dla osób niewidomych lub słabowidzących.
6. Brak możliwości skorzystania z tłumacza języka migowego na miejscu lub online.

Załączniki:

Informacje

Liczba wyświetleń: 365
Utworzono dnia: 06.09.2022
Dokument wprowadził:
Szymon Adamczewski
Dokument opublikował:
Szymon Adamczewski
Dokument wytworzył:
Szymon Adamczewski
Wytworzono:
26.09.2022
Podmiot udostępniający informację:
Miejski Ośrodek Kultury w Głownie

Historia publikacji

  • 08.12.2022 14:11, Administrator
    Edycja strony: Deklaracja dostępności
  • 08.12.2022 14:05, Administrator
    Dodanie załącznika: Raport o stanie zapewniania dostępności podmiotu publicznego
  • 26.09.2022 14:33, Administrator
    Edycja strony: Deklaracja dostępności